Συχνές Ερωτήσεις
Τι καλύπτει η ασφάλισή μου;
Η ασφαλιστική κάλυψη που παρέχει το συμβόλαιό σας εξαρτάται από το πρόγραμμα που
έχετε επιλέξει.
Η επιλογή του προγράμματος γίνεται κατόπιν ανάλυσης των αναγκών σας
και του προϋπολογισμού σας, από εξειδικευμένο σύμβουλο, προσαρμοσμένο σε εσάς.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να ανατρέξετε στους όρους του συμβολαίου σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Πώς μπορώ να υποβάλω αίτημα αποζημίωσης;
Επικοινωνήστε μαζί μας και θα αναλάβουμε εμείς για εσάς δωρεάν όλη τη διαδικασία της αποζημίωσής σας.
Ποια είναι η διαδικασία για την ανανέωση του συμβολαίου μου;
Η ανανέωση γίνεται είτε αυτόματα επιλέγοντας την πάγια εντολή χρέωσης κατά τη σύναψη της ασφάλισής σας είτε κατόπιν ενημέρωσης από το γραφείο μας.
Σε κάθε ανανέωση του συμβολαίου σας, σας ενημερώνουμε για νέες προσφορές προκειμένου να επιλέξετε το πιο συμφέρον πρόγραμμα για εσάς.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για να εγκριθεί η αποζημίωσή μου;
Ο χρόνος έγκρισης εξαρτάται από την περίπτωση, αλλά συνήθως ολοκληρώνεται μέσα σε
10 εργάσιμες ημέρες από την υποβολή όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών.
Μπορώ να αλλάξω το πρόγραμμα ασφάλισής μου;
Φυσικά! Αν οι ανάγκες σας έχουν αλλάξει, επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας προτείνουμε την κατάλληλη λύση.
Η αλλαγή μπορεί να γίνει κατά τη διάρκεια της ανανέωσης ή οποιαδήποτε στιγμή, ανάλογα με τους όρους του συμβολαίου σας.
Τι συμβαίνει αν καθυστερήσω την πληρωμή των ασφαλίστρων;
Σε περίπτωση καθυστέρησης, παρέχεται μια περίοδος χάριτος για την πληρωμή σας. Αν παρέλθει αυτό το διάστημα, το συμβόλαιό σας ενδέχεται να ακυρωθεί.
Εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να βρούμε μαζί την πιο συμφέρουσα για εσάς λύση.
Είναι δυνατή η προσθήκη νέων καλύψεων στο υπάρχον συμβόλαιό μου;
Ναι, μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον καλύψεις ανά πάσα στιγμή. Θα χαρούμε να συζητήσουμε μαζί τις επιλογές που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες σας.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών σας;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου (+30 6970 30 5249), email (insurancecrete@gmail.com), ή της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας.
Η ομάδα μας είναι διαθέσιμη για να σας εξυπηρετήσει άμεσα.
Ποιες επιλογές πληρωμής είναι διαθέσιμες;
Προσφέρουμε ευέλικτες επιλογές πληρωμής, όπως πιστωτική/χρεωστική κάρτα, τραπεζική μεταφορά και IRIS payment.
Για διευκόλυνσή σας, μπορείτε να ρυθμίσετε και αυτόματες πληρωμές.
Είναι η ασφάλισή μου ενεργή από την ημέρα που υπογράφω το συμβόλαιο;
Η ασφάλισή σας ενεργοποιείται άμεσα με την καταβολή της πληρωμής του ασφαλίστρου.
Ποια έγγραφα χρειάζομαι για να υπογράψω ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο;
Συνήθως, χρειάζεστε έγγραφα ταυτοποίησης (π.χ. ταυτότητα ή διαβατήριο) και επιπλέον στοιχεία, ανάλογα με τον τύπο της ασφάλισης.
Η ομάδα μας θα σας καθοδηγήσει στη διαδικασία.
Παρέχετε κάλυψη στο εξωτερικό;
Πολλά από τα προγράμματά μας περιλαμβάνουν διεθνή κάλυψη.
Η ομάδα μας θα σας καθοδηγήσει παρέχοντάς σας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να απολαύσετε το ταξίδι σας. Σε περίπτωση ζημίας στο εξωτερικό θα είμαστε δίπλα σας σε κάθε βήμα.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς;
Σε περίπτωση ατυχήματος, προτεραιότητά σας είναι η ασφάλειά σας!
Επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό, παρέχοντας λεπτομέρειες και αποδεικτικά στοιχεία, όπως φωτογραφίες ή αναφορές.
Θα αναλάβουμε για εσάς δωρεάν όλη τη διεκπεραίωση της ζημιάς.
Μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιό μου;
Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε το συμβόλαιό σας ανά πάσα στιγμή, σύμφωνα με τους όρους ακύρωσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να υπάρχει επιστροφή μέρους των ασφαλίστρων. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
Υπάρχουν κρυφές χρεώσεις στα ασφαλιστικά προγράμματα;
Όχι, δεσμευόμαστε για απόλυτη διαφάνεια. Όλες οι χρεώσεις και τα κόστη αναφέρονται ξεκάθαρα στο συμβόλαιο και στις προσφορές μας.
Μπορώ να ασφαλίσω και άλλα μέλη της οικογένειάς μου;
Φυσικά! Προσφέρουμε οικογενειακά προγράμματα που καλύπτουν όλα τα μέλη της οικογένειας. Επικοινωνήστε μαζί μας και θα βρούμε την κατάλληλη λύση.
Πώς μπορώ να υπολογίσω το κόστος της ασφάλισής μου;
Επικοινωνήστε μαζί μας , για να αναλύσουμε μαζί τις ανάγκες σας και να λάβετε δωρεάν μια εξατομικευμένη προσφορά στα μέτρα σας.
Τι είναι η απαλλαγή και πώς επηρεάζει το συμβόλαιό μου;
Η απαλλαγή ή το εκπιπτόμενο ποσό ή η συμμετοχή είναι το ποσό το οποίο πληρώνετε εσείς ανά περίπτωση ή ανά ασφαλιστικό έτος για τις ζημίες σας. Η επιλογή υψηλότερης ή χαμηλότερης απαλλαγής επηρεάζει τα ασφάλιστρά σας.
Μπορώ να μεταφέρω το συμβόλαιό μου σε άλλη χώρα;
Σε ορισμένες περιπτώσεις, υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς κάλυψης. Επικοινωνήστε με την ομάδα μας για να εξετάσουμε την περίπτωσή σας.
Τι είναι τα ασφαλιστικά προγράμματα "προσαρμοσμένης κάλυψης";
Πρόκειται για προγράμματα που σχεδιάζονται σύμφωνα με τις ατομικές ή επαγγελματικές σας ανάγκες, ώστε να έχετε τη μέγιστη προστασία με βάση τις προτεραιότητές σας.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση του αιτήματος αποζημίωσής μου;
Η ομάδα μας παρακολουθεί για εσάς όλη τη διαδικασία της αποζημίωσής σας και σας ενημερώνει για την εξέλιξή της.
Τι πρέπει να κάνω αν χρειαστώ επείγουσα βοήθεια;
Σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, καλέστε τον αριθμό έκτακτης ανάγκης που παρέχεται στο συμβόλαιό σας.
Μπορώ να λάβω προσφορά χωρίς καμία δέσμευση;
Φυσικά! Η ομάδα μας είναι στη διάθεσή σας, ώστε να σας παρέχει προσφορές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας, δωρεάν χωρίς καμία υποχρέωση αγοράς.
Πώς μπορώ να τροποποιήσω τα προσωπικά μου στοιχεία στο συμβόλαιο;
Η αλλαγή στοιχείων είναι εφικτή!
Επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου (+30 6970 30 5249), email (insurancecrete@gmail.com), ή της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας, παρέχοντας τα νέα σας στοιχεία και τυχόν απαραίτητα έγγραφα.
Η ομάδα μας είναι διαθέσιμη για να σας εξυπηρετήσει άμεσα.
Μπορώ να εξοφλήσω τα ασφάλιστρα σε δόσεις;
Ναι, προσφέρουμε ευέλικτες επιλογές πληρωμής με μηνιαίες, τριμηνιαίες ή ετήσιες δόσεις.
Εσείς επιλέγετε αυτό που σας εξυπηρετεί καλύτερα!
Πώς μπορώ να ακυρώσω ένα αίτημα αποζημίωσης;
Αν χρειαστεί να ακυρώσετε ένα αίτημα, επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα και θα προχωρήσουμε στις απαραίτητες ενέργειες!
Υπάρχει δυνατότητα έκπτωσης στα ασφάλιστρα;
Ναι, προσφέρουμε εκπτώσεις σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως οικογενειακά πακέτα, προγράμματα για πολλαπλές καλύψεις ή ασφαλιστήρια με μακροχρόνια διάρκεια.
Επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας προτείνουμε την κατάλληλη λύση!
Πώς μπορώ να αποκτήσω αντίγραφο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου μου;
Επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας προωθήσουμε άμεσα αντίγραφο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.
Πώς υπολογίζεται η αξία του αυτοκινήτου μου για ασφάλιση;
Η αξία του αυτοκινήτου σας υπολογίζεται με βάση την τρέχουσα εμπορική του αξία, το έτος κατασκευής, τον τύπο, τον τόπο και τη χρήση του.
Πώς μπορώ να μειώσω το κόστος της ασφάλισής μου;
Μπορείτε να μειώσετε το κόστος επιλέγοντας συνδυαστικά προγράμματα ασφάλισης με απαλλαγή (όπως αυτοκίνητο και κατοικία) ή εκμεταλλευόμενοι προσφορές και εκπτώσεις.